Kraft Heinz już w nowym biurze na warszawskim Mokotowie. Zaprojektowano je zgodnie z brandbookiem

2024-10-08 10:58

Firma Kraft Heinz od lipca 2024 r. działa już w nowej siedzibie na ul. Żaryna w Warszawie. Obszerna, nowoczesna siedziba mieści się w mokotowskim biurowcu Harmony Office Center C. Kolory wnętrz zaczerpnięto tu wprost z brandbooka, zaś w pomieszczeniach nie brakuje nawiązań do opakowań flagowych produktów firmy.

Murator Remontuje: Farba do przedpokoju odporna na zabrudzenia – jak ją wybrać?
Materiał sponsorowany

Spis treści

  1. Nowa siedziba Kraft Heinz pełna nawiązań do flagowych marek
  2. Konferencja w sali Ketchup, a potem dyskusja przy punkcie kawowym

Nowa siedziba Kraft Heinz pełna nawiązań do flagowych marek

Znana z produkcji żywności firma Kraft Heinz latem 2024 r. przeniósł swoją siedzibę do budynku przy ul. Żaryna na warszawskim Mokotowie. Nowe biuro jest nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy firmy, ale także zaprojektowane zgodnie z brandbookiem. Co więcej, liczne udogodnienia wspierają kreatywność pracowników i budowę wewnętrznych relacji. Firma operuje z nowej lokalizacji od lipca br.

Dokładnie przeanalizowaliśmy potrzeby pracowników, aby udostępnić im najlepsze miejsce, które będzie sprzyjać ich komfortowi i rozwojowi. Doceniamy zaangażowanie i ciężką pracę zespołu, dlatego stworzenie przyjaznego i inspirującego środowiska pracy było dla nas kluczowe. W Kraft Heinz wierzymy, że razem możemy osiągać wspaniałe rzeczy. Nowe biuro jest odzwierciedleniem naszych wartości i dążenia do bycia najlepszym pracodawcą

– mówi Aleksandra Czyżewska, Head of People & Performance w Kraft Heinz.

Nowa siedziba firmy znajduje się w budynku Harmony Office Center C. Rozlokowana jest na 2 piętrach o łącznej powierzchni 1027 m². Za wygląd wnętrz odpowiadają architekci z biura projektowego Workplace. Cechą charakterystyczną wystroju wnętrz nowego biura są nawiązania do flagowych produktów Kraft Heinz:

  • ketchupów,
  • sosów,
  • dań gotowych,
  • koncentratów,
  • passat.

Jak to wygląda w praktyce? Zastosowano m.in. liczne wzory odzwierciadlające kultowe opakowania firmy, jak ikoniczna butelka ketchupu Heinz, ale także kolory zaczerpnięte wprost z brandbooka. Nie zabrakło też oczywiście czołowych produktów od marek Heinz i Pudliszki, które można napotkać tu na każdym kroku.

Konferencja w sali Ketchup, a potem dyskusja przy punkcie kawowym

Przygotowywanie nowego biura na przyjęcie pracowników trwało od marca do lipca 2024 r. A było co robić, bo zespół firmy Kraft Heinz liczy ponad 100 osób. Układ biura oparty jest na koncepcji open space, co ma odpowiadać zarówno na bieżące, jak i przyszłe potrzeby firmy. Otwartą przestrzeń wspólną podzielono na zespoły, dzięki czemu działy mogą integrować się ze sobą, a zarazem wszyscy pracownicy mają możliwość bezpośredniego kontaktu

Nie zabrakło też oczywiście pomieszczeń wspierających efektywną pracę: budek przeznaczonych do poufnych rozmów oraz małych i dużych sal konferencyjnych. Te ostatnie wyróżniają m.in. nazwy, nawiązujące do produktów Kraft Heinz. To m.in. sale:

  • Ketchup,
  • Mayo,
  • Pudliszki,
  • Heinz,
  • Grill.

Sercem biura, idealnym zarówno do mniej formalnych spotkań, jak i codziennych rozmów, są kuchnie z jadalniami oraz dwa punkty kawowe. Według założeń projektowych taka organizacja przestrzeni ma wzmacniać kulturę organizacyjną, promując współpracę, komunikację i wspólnotę wśród pracowników.

Warto dodać, że w nowej mokotowskiej lokalizacji powstało również studio nagrań, które jest wykorzystywane między innymi przez wewnętrzną agencję kreatywną firmy – The Kitchen.

Listen to "Schody - żelbetowe czy drewniane. MUROWANE STARCIE" on Spreaker.
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.