Kraft Heinz już w nowym biurze na warszawskim Mokotowie. Zaprojektowano je zgodnie z brandbookiem
Firma Kraft Heinz od lipca 2024 r. działa już w nowej siedzibie na ul. Żaryna w Warszawie. Obszerna, nowoczesna siedziba mieści się w mokotowskim biurowcu Harmony Office Center C. Kolory wnętrz zaczerpnięto tu wprost z brandbooka, zaś w pomieszczeniach nie brakuje nawiązań do opakowań flagowych produktów firmy.
Spis treści
- Nowa siedziba Kraft Heinz pełna nawiązań do flagowych marek
- Konferencja w sali Ketchup, a potem dyskusja przy punkcie kawowym
Nowa siedziba Kraft Heinz pełna nawiązań do flagowych marek
Znana z produkcji żywności firma Kraft Heinz latem 2024 r. przeniósł swoją siedzibę do budynku przy ul. Żaryna na warszawskim Mokotowie. Nowe biuro jest nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy firmy, ale także zaprojektowane zgodnie z brandbookiem. Co więcej, liczne udogodnienia wspierają kreatywność pracowników i budowę wewnętrznych relacji. Firma operuje z nowej lokalizacji od lipca br.
- Czytaj także: Klub Fitness UP w budynku Infinity – klimatyczne wnętrza zaprojektowane z dbałością o ekologię i komfort akustyczny
Dokładnie przeanalizowaliśmy potrzeby pracowników, aby udostępnić im najlepsze miejsce, które będzie sprzyjać ich komfortowi i rozwojowi. Doceniamy zaangażowanie i ciężką pracę zespołu, dlatego stworzenie przyjaznego i inspirującego środowiska pracy było dla nas kluczowe. W Kraft Heinz wierzymy, że razem możemy osiągać wspaniałe rzeczy. Nowe biuro jest odzwierciedleniem naszych wartości i dążenia do bycia najlepszym pracodawcą
– mówi Aleksandra Czyżewska, Head of People & Performance w Kraft Heinz.
Nowa siedziba firmy znajduje się w budynku Harmony Office Center C. Rozlokowana jest na 2 piętrach o łącznej powierzchni 1027 m². Za wygląd wnętrz odpowiadają architekci z biura projektowego Workplace. Cechą charakterystyczną wystroju wnętrz nowego biura są nawiązania do flagowych produktów Kraft Heinz:
- ketchupów,
- sosów,
- dań gotowych,
- koncentratów,
- passat.
Jak to wygląda w praktyce? Zastosowano m.in. liczne wzory odzwierciadlające kultowe opakowania firmy, jak ikoniczna butelka ketchupu Heinz, ale także kolory zaczerpnięte wprost z brandbooka. Nie zabrakło też oczywiście czołowych produktów od marek Heinz i Pudliszki, które można napotkać tu na każdym kroku.
Konferencja w sali Ketchup, a potem dyskusja przy punkcie kawowym
Przygotowywanie nowego biura na przyjęcie pracowników trwało od marca do lipca 2024 r. A było co robić, bo zespół firmy Kraft Heinz liczy ponad 100 osób. Układ biura oparty jest na koncepcji open space, co ma odpowiadać zarówno na bieżące, jak i przyszłe potrzeby firmy. Otwartą przestrzeń wspólną podzielono na zespoły, dzięki czemu działy mogą integrować się ze sobą, a zarazem wszyscy pracownicy mają możliwość bezpośredniego kontaktu
Nie zabrakło też oczywiście pomieszczeń wspierających efektywną pracę: budek przeznaczonych do poufnych rozmów oraz małych i dużych sal konferencyjnych. Te ostatnie wyróżniają m.in. nazwy, nawiązujące do produktów Kraft Heinz. To m.in. sale:
- Ketchup,
- Mayo,
- Pudliszki,
- Heinz,
- Grill.
Sercem biura, idealnym zarówno do mniej formalnych spotkań, jak i codziennych rozmów, są kuchnie z jadalniami oraz dwa punkty kawowe. Według założeń projektowych taka organizacja przestrzeni ma wzmacniać kulturę organizacyjną, promując współpracę, komunikację i wspólnotę wśród pracowników.
Warto dodać, że w nowej mokotowskiej lokalizacji powstało również studio nagrań, które jest wykorzystywane między innymi przez wewnętrzną agencję kreatywną firmy – The Kitchen.
- Przejdź do galerii: Nowe biuro Kraft Heinz na warszawskim Mokotowie